چگونگی خرید و قیمت استونیتریل HPLC

استونیتریل HPLC یکی از حلال‌های رایج در کروماتوگرافی مایع با عملکرد بالا است. این ماده به دلیل خلوص زیاد، قدرت حلالیت و پایداری شیمیایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. استونیتریل با فرمول شیمیایی CH3CN حلال قطبی و آپروتیک قوی با قدرت حلالیت بالا است که به طور گسترده در صنایع مختلف از جمله داروسازی، شیمی و پالایش استفاده می‌شود.

کاربردهای استونیتریل

استونیتریل یک حلال آلی بی رنگ با بوی ملایم است که در صنایع مختلف کاربردهای متنوعی دارد. در اینجا به برخی از مهم‌ترین موارد استفاده از استونیتریل می‌پردازیم:

  • صنایع دارویی: به عنوان حلال برای تولید داروها، استخراج مواد اولیه دارویی و همچنین به عنوان جزء تشکیل دهنده‌ی برخی فرمولاسیون‌های دارویی.
  • کروماتوگرافی مایع با عملکرد بالا ، استونیتریل HPLC: استونیتریل به دلیل قطبیت زیاد، فرار پذیری مناسب و قابلیت تفکیک پذیری بالا، یکی از رایج ترین حلال‌های فاز متحرک در HPLC و GC وLC-MS برای جداسازی طیف گسترده‌ای از ترکیبات آلی است. استفاده استونیتریل HPLC نسبت به دستگاهها و متدهای دیگر بسیار گستره می باشد.
  • صنایع رنگ و رزین: به عنوان حلال برای رزین‌ها، رنگ‌ها، جوهر و پوشش‌ها.
  • صنایع نساجی: به عنوان حلال برای رنگ‌های نساجی و چربی زدا.
  • استخراج مواد شیمیایی: به عنوان حلال برای استخراج مواد شیمیایی مختلف از جمله چربی‌ها، روغن‌ها و مواد آلی.
  • پاک کننده صنعتی: به دلیل خاصیت چربی زدایی ملایم در تمیز کردن قطعات الکترونیکی و سایر مصارف صنعتی کاربرد دارد.

پیشنهاد ویژه:آشنایی و خرید لیست مواد شیمیایی، برند رومیل

نحوه خرید استونیتریل HPLC

استونیتریل HPLC را می‌توان از طریق تأمین کنندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی به صورت آنلاین یا حضوری خریداری کرد. هنگام خرید، به خلوص , نوع استفاده که بر روی لیبل آن درج شده , مشخصات شیمیایی و ... استونیتریل HPLC توجه داشته باشید.

قیمت استونیتریل HPLC

قیمت استونیتریل HPLC به عوامل مختلفی از جمله خلوص ، نوع کاربرد ، حجم و برند تولید کننده بستگی دارد. به طور کلی، قیمت هر لیتر استونیتریل HPLC با خلوص 99.9% در بازه‌های مشخصی متغیر است.

پیشنهاد ویژه: راهنمای یافتن کدهای شیمیایی 

نکات مهم هنگام خرید استونیتریل HPLC

از تأمین کنندگان معتبر خریداری کنید. آن‌هایی که اعتبار و سابقه بالایی دارند کیفیت خروجی بهتری را برای مصرف کنندگان ایجاد می‌کنند و اطمینان به محصولی که دریافت می‌کنید بسیار بیشتر خواهد بود. مواد شیمیایی در هنگام خرید و فروش مدارکی با عنوان گواهی نامه آنالیز همراه محصول وجود دارد که به این سند باید توجه کافی را داشته باشید. نکته مهم دیگری که درباره این محصول وجود دارد دقت به شرایط نگهداری و ایجاد کردن شرایطی است که با محصول به شما ارائه می‌شود. این ماده شیمیایی باید در ظروف دربسته و در جای خشک و خنک نگهداری شود.

در پایان

استونیتریل HPLC در کروماتوگرافی مایع با عملکرد بالا کاربرد گسترده‌ای دارد و در واقع یکی از مواد اصلی این فرآیند شیمیایی است. این محصول در اندازه‌ها و قیمت‌های متنوعی در بازار مصرف وجود دارد. در مقاله حاضر کاربرد‌های این ماده شیمیایی بررسی شد و در ادامه به نحوه خرید و قیمتی که استونیتریل معامله می‌شود اشاره کردیم.

نظرتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *